مساعدت ۱۳ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران نیازمند
کد خبر: 3890759
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

مساعدت ۱۳ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران نیازمند

مسئول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۱۳ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۶۷ ریالی به بیماران نیازمند در سال گذشته خبر داد.

مساعدت ۱۳ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران نیازمندبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از پایگاه خبری وب‌دا در همدان، حمید شاکری‌صفت، مسئول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته در مجمع خیرین سلامت همدان گفت: در این سال ۲۰۶ بیمار جدید زیر پوشش قرار گرفتند که در مجموع تعداد به یک هزار و ۴۲۰ نفر می‌رسد.
مسئول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه طبق تصویب شورای مددکاری ۳ میلیارد ۱۶۹ میلیون و ۸۰ هزار ریال به بیماران گروه هدف مساعدت شد گفت:‌ در طرح سخاوت ۲ میلیارد و ۴۳۴ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۷۶۷ ریال خیرین کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه در طرح مهربانی، ضیافت، زیارت، شوق دیدار، مشق مهربانی خیرین ۲ میلیارد و ۹۰۳ میلیون و ۲۴ هزار و ۵۰۰ ریال مساعدت کردند افزود: یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت درمان نیازمند پرداخت شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۲ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال از مراکز درمانی برای بیماران نیازمند تخفیف گرفته شد خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۳ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۶۷ ریال به بیماران در این سال مساعدت شد.

 

انتهای پیام
captcha