کمک ۱۵ میلیاردی خیران سلامت در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3911097
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

کمک ۱۵ میلیاردی خیران سلامت در سیستان‌وبلوچستان

مدیرعامل مجمع خیران سلامت سیستان‌وبلوچستان گفت: از زمان بروز بیماری کووید ۱۹ در استان تاکنون ۱۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی از سوی خیران سلامت به دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح استان تحویل داده شده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی مجمع خیران سلامت استان، محمود طاهری، مدیرعامل این مجمع گفت: از زمان بروز بیماری کووید 19 در استان تاکنون 15 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی از سوی خیران سلامت به دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح استان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه بخش اعظم این کمک‌ها، صرف خرید تجهیزات مورد نیاز جهت درمان این بیماری شده که پس از تهیه، در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان، ایرانشهر و زابل قرار گرفت، افزود: همچنین مقادیری اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده نیز خریداری شد و در اختیار نیازمندان حاشیه شهرها قرار گرفت.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان همچنین از اهدای شش دستگاه کمک تنفسی این مجمع در اردیبهشت‌ماه امسال به بیمارستان بوعلی زاهدان جهت درمان بیماران کرونایی خبر داد.

وی بیان کرد: با توجه به اين‌كه تجهيزات مدرن پزشكی روز به روز در حال پيشرفت است، خريداری اين تجهيزات نيازمند هزينه‌های كلان است، در حالی كه با كمک خيران می‌توان اين تجهيزات را تهيه و صرف سلامت جامعه کرد.

طاهری با اشاره به اینکه همراهی نیکوکاران با نظام سلامت گواه روشنی بر مسئولیت‎‌پذیری اجتماعی مردم ماست، گفت: امیدواریم کمک خیران تا زمان شکست دادن ویروس منحوس کرونا ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha