40 کپسول اکسیژن رایگان در اختیاران بیماران کرونایی قرار می‌گیرد
کد خبر: 3933178
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
به همت مجمع خیرین سلامت ملایر؛

40 کپسول اکسیژن رایگان در اختیاران بیماران کرونایی قرار می‌گیرد

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر خبر داد: به همت خیران ملایری ۴۰ کپسول اکسیژن تهیه و به صورت رایگان و امانت در اختیار بیماران بهبودیافته از بیماری کووید ۱۹ که نیاز به اکسیژن ‌دارند، قرار می‌گیرد.

40 کپسول اکسیژن رایگان در اختیاران بیماران کرونایی قرار می‌گیردعباس آذرهمایون، رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه بیش از 500 نفر در حوزه‌های مختلف با مجمع خیرین سلامت ملایر همکاری دارند، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا نیز اقدامات ارزشمندی توسط خیرین سلامت ملایر انجام شده است.
وی با بیان اینکه خیرین سلامت از زمان شیوع کرونا تعداد قابل توجهی ماسک، مواد ضدعفونی و کپسول اکسیژن تهیه و در بین مراکز درمانی و نیازمندان توزیع کرده‌اند، گفت: این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.
آذرهمایون همچنین از تهیه و توزیع تعدادی ماسک در بین دبیرستان‌های حاشیه شهر و توزیع چند مرحله ماسک بین بیماران نیازمند خبر داد و گفت: توزیع گوشت قربانی و همچنین توزیع چندین مرحله بسته‌های معیشتی در بین بیماران نیازمند از دیگر اقدامات این مجمع در هفت ماه گذشته بوده است.
وی در ادامه گفت: به همت خیران ۴۰ کپسول اکسیژن تهیه و به صورت رایگان و امانت در اختیار بیماران بهبودیافته از بیماری کووید ۱۹ که نیاز به اکسیژن ‌دارند، قرار می‌گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه امسال 7 مورد اهدای عضو در ملایر داشتیم، گفت: تا کنون بیش از 30 مورد اهدای عضو در ملایر انجام شده است.

انتهای پیام
captcha