آغاز پویش قرائت همگانی زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) تا ساعاتی دیگر
کد خبر: 3936167
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

آغاز پویش قرائت همگانی زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) تا ساعاتی دیگر

پویش همگانی قرائت زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) از ساعت 18 امروز، 29 آبان‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا، همزمان با شب میلاد باسعادت حضرت عبدالعظیم‌ الحسنی(ع)، پویش قرائت همگانی زیارت این امامزاده واجب‌التعظیم از ساعت 18 امروز، 29 آبان‌ماه، آغاز می‌شود.

همچنین، با هماهنگی‌های صورت گرفته در این زمینه، قرائت زیارت در حضرت عبدالعظیم(ع) در قالب این پویش همگانی به صورت هماهنگ از مأذنه‌ها، مناره‌های مساجد و بقاع متبرکه استان تهران پخش می‌شود.

در این شب خجسته، همگان با نوای روحانی زیارت‌نامه سفیر امام هادی(ع) دل را روانه این صحن و سرا خواهند کرد و با توسل به این محدث علیم و امامزاده واجب‌التعظیم که مرقد مطهرش قبله تهران و کربلای ایران است با سوز دل دست به دعا و نیایش برداشته و برای رفع بیماری کرونا و مشکلات مؤمنین زیارت‌نامه این سلاله پاک امام حسن مجتبی(ع) را زمزمه خواهند کرد.

یادآور می‌شود، ويژه‌برنامه شب ولادت حضرت سيدالكريم(ع) با آئین تعویض پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز و از ساعت ۱۹:۳۰، پخش زنده ویژه‌برنامه شب ولادت (بدون حضور جمعیت) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمين رفیعی، قرائت زيارتنامه و اجرای ابتهال توسط سیدکریم موسوی، مديحه‌سرايی با نوای محمدرضا غلامرضازاده و شعرخوانی محمدعلی بیابانی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha