مدرسه پاییزی کاربردی ویژه طلاب و مبلغان استان اصفهان
کد خبر: 4012431
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌کند؛

مدرسه پاییزی کاربردی ویژه طلاب و مبلغان استان اصفهان

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری مدرسه پاییزی کاربردی ویژه عموم طلاب و مبلغان این استان خبر داد.

مدرسه پاییزی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی، رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: این دفتر با همکاری نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان، مدرسه پاییزی کاربردی ویژه عموم طلاب و مبلغان استان اصفهان را برگزار می‌کند.

وی افزود: بعد از بررسی تخصصی موضوعات مختلف، تصمیم گرفته شد که مدرسه پاییزی کاربردی در 8 رشته برگزار شود.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: مدیریت اعتیاد در خانواده، مدیریت مسائل جنسی در خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، مهارت منبر و مرثیه‌خوانی، مهارت تدبر در قرآن، مهارت پاسخگویی به شبهات سیاسی، مهارت پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و مهارت پاسخگویی به سؤالات تربیتی، عناوین این مدرسه را تشکیل می‌دهند.

شجاعی با بیان اینکه شرکت در بیش از یک دوره بلامانع است، تصریح کرد: مرحله عمومی هر یک از دوره‌ها به مدت 12 جلسه پیش‌بینی شده است که از نیمه دوم آبان به‌صورت تلفیقی از حضوری و مجازی شروع خواهد شد.

وی در پایان گفت: عموم طلاب و مبلغان علاقه‌مند به شرکت در این مدرسه پاییزی کاربردی می‌توانند برای ثبت‌نام تا روز شنبه، 22 آبان‌ماه سال جاری به نشانی اینترنتی dte.bz/135p مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha