ثبت‌نام سطح چهار رشته مشاوره اسلامی با گرایش ازدواج و خانواده
کد خبر: 4022012
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
در مؤسسه علامه مجلسی(ره) اصفهان انجام می‌شود؛

ثبت‌نام سطح چهار رشته مشاوره اسلامی با گرایش ازدواج و خانواده

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) از آغاز ثبت‌نام سطح چهار رشته تخصصی مشاوره اسلامی با گرایش ازدواج و خانواده در این مؤسسه خبر داد.

فراخوان پذیرش سطح چهار رشته تخصصی مشاوره اسلامی با گرایش ازدواج و خانواده

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد شفیعیان، رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: ثبت‌نام سطح چهار تخصصی مشاوره اسلامی با گرایش ازدواج و خانواده ویژه طلاب آقا برای اولین بار در اصفهان و در این مؤسسه آغاز شده است.

وی با اشاره به مشکلات متعددی که طی سال‌های اخیر در حوزه خانواده، جامعه ایران را فرا گرفته است، هدف از برگزاری رشته مشاوره اسلامی را شناخت مبانی و مسائل مشاوره بر مبنای آموزه‌های قرآن و روایات دانست و گفت: در این رشته و به‌ویژه در مقطع سطح چهار، مهارت‌های طلاب در زمینه برخورد با مسائل و مشکلات روانشناختی ارتقا می‌یابد و آنها می‌آموزند که براساس مبانی اسلامی، چگونه پاسخگوی پرسش‌ها و شبهات و حل مشکلات و نیازهای روانی جامعه دینی باشند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با تأکید بر اینکه این مؤسسه تاکنون هشت دوره سطح سه مشاوره اسلامی برگزار کرده است، ادامه داد: در سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰، طلاب واجد شرایطی که دارای سطح سه مشاوره اسلامی مراکز تخصصی حوزوی باشند، با شرط قبولی در آزمون و مصاحبه، در دوره‌ سطح چهار همین رشته در مؤسسه علامه مجلسی(ره) پذیرش خواهند شد.

وی با بیان اینکه دوره برای اشخاصی که پذیرفته می‌شوند، کاملاً رایگان خواهد بود و پذیرفته‌شدگان در اولویت اعزام‌های تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی قرار خواهند گرفت، افزود: زمان‌بندی کلاس‌های آموزشی با در نظر گرفتن عدم تداخل با ساعات درسی حوزه برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعیان تصریح کرد: عموم علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند تا 25 دی‌ماه سال جاری از طریق نشانی dte.bz/aadd در این دوره ثبت‌نام کنند.

 

انتهای پیام
captcha