بیش از ۴۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر کشور اعزام شدند
کد خبر: 4028362
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

بیش از ۴۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر کشور اعزام شدند

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اعزام بیش از ۴۰۰ مبلغ این دفتر به سراسر کشور در ایام فاطمیه سال جاری خبر داد.

هادی مشگدار رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی مشگدار، رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: در ایام فاطمیه سال جاری، بیش از ۴۰۰ مبلغ خانم و آقا از طرف این دفتر با رویکرد امیدآفرینی و جهاد تبیین به سراسر کشور اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ایام فاطمیه و شبهات جدید مطرح شده برای این ایام، همایش فاطمیه به مدت سه روز و با حضور آیات عظام نظری‌منفرد، نجم‌الدین طبسی و سیدمحمدتقی قادری، برگزار شد.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: در این همایش، مباحث «فضائل فاطمی از دیدگاه فریقین»، «شبهات فاطمیه سلام الله علیها» و «حیات سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها» تبیین شد.

وی تصریح کرد: با توجه به رسالت فرهنگی، تبلیغی و انقلابی این دفتر در راستای تبیین و گسترش معارف اسلامی و تلاش برای رعایت وحدت و انسجام اسلامی، مبلغان آموزش‌دیده به‌صورت فردی و گروهی به سراسر کشور اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مشگدار بیان کرد: امتداد تبلیغ، از سیاست‌های اصلی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به حساب می‌آید و مبلغ باید بعد از اتمام حضور در محل تبلیغی خود در ایام فاطمیه، مسیر تبلیغی خود را متناسب با شرایط آن مکان به‌صورت غیرحضوری ادامه دهد.

انتهای پیام
captcha