امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دفتر تبلیغات اسلامی و جامعة‌‌المصطفی‌(ص) اصفهان
کد خبر: 4029530
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دفتر تبلیغات اسلامی و جامعة‌‌المصطفی‌(ص) اصفهان

دفتر تبلیغات اسلامی و جامعة‌‌المصطفی‌(ص) العالمیه اصفهان طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری علمی، فرهنگی و پژوهشی امضا کردند.

نشست مشترک رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رئیس جامعة‌المصطفی‌العالمیه اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در نشست مشترک رؤسای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رئيس جامعة‌‌المصطفی‌(ص) العالميه واحد اصفهان، تفاهم‌نامه همكاری علمی، فرهنگی و پژوهشی ميان طرفين به امضا رسيد.

حجت‌الاسلام محمد قیصری، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور توسعه و ارتقای سطح همكاری‌ها و بهره‌گيری بهينه از امكانات موجود برای تحقق اهداف مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و بین‌المللی به امضای حجت‌الاسلام سیدامیررضا طاهایی، رئيس جامعة‌المصطفی‌(ص) العالميه واحد اصفهان و حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان، رئيس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رسید.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی طرفین در تدوین و اجرای برنامه‌های کاربردی تبلیغی، تلاش برای اعزام مبلغان غیرایرانی به مدارس و مراکز فرهنگی به‌منظور اجرای برنامه‌های خاص تبلیغی، مشارکت طلاب در مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، تأسیس تیم ایده‌های کارآفرین فرهنگی و تعریف کارهای مشترک فضای مجازی، هنر و رسانه، از عناوین مهم فرهنگی تبلیغی مورد توافق است.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: در زمینه آموزشی نیز دوره‌های کوتاه‌مدت در حوزه‌های مشترک علوم اسلامی تعریف و همچنین از طلاب غيرايرانی جامعة‌‌المصطفی‌(ص) العالمیه برای تدریس در دوره‌های آموزش زبان‌های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: تبادل اسناد و مدارک علمی میان مراکز آموزشی و پژوهشی دو سازمان انجام می‌شود و از پايان‌نامه‌های تحصيلی، به‌ويژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در راستای نيازهای تحقيقاتی طرفین، هدايت و حمايت صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام قیصری به بعضی از توافق‌های پژوهشی این توافق‌نامه اشاره کرد و گفت: نشست‌های علمی و همایش‌های مشترک با عناوین و سرفصل‌های مرتبط با مأموریت‌های هر دو سازمان، برنامه‌ریزی و کرسی‌های‌ آزاداندیشی متناسب با موضوعات و مسائل ایران و جهان به‌صورت مشترک برگزار می‌شود.

وی از به‌کارگیری طلاب پژوهشگر غيرايرانی جامعة‌‌المصطفی‌(ص) العالمیه در اجرای پروژه‌های برون‌مرزی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: کارگروه مشترک ترجمه متون تخصصی حوزه‌های مختلف علوم انسانی نیز تشکیل خواهد شد.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان بیان کرد: مدت زمان این تفاهم‌نامه، سه سال تعيين شده که قابل تمديد است.

انتهای پیام
captcha