سوءقصد به امام جماعت مسجد بقیة‌الله(عج) اصفهان
کد خبر: 4068033
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

سوءقصد به امام جماعت مسجد بقیة‌الله(عج) اصفهان

در پی تیراندازی به حجت‌الاسلام سیدمحسن اخوان، امام‌جماعت مسجد بقیة‌الله(عج) اصفهان، حال عمومی وی پس از خروج از اتاق عمل، خوب بوده و آسیبی به ارگان‌های حیاتی‌اش وارد نشده است.

تیراندازی

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام علیرضا ناجی، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با اشاره به تیراندازی به سمت امام جماعت یکی از مساجد اصفهان، اظهار کرد: عامل ترور متواری شده و هنوز دستگیر نشده، ولی به حجت‌الاسلام سیدمحسن اخوان آسیب جدی وارد نشده است.

وی با اعلام اینکه حال عمومی حجت‌الاسلام اخوان پس از خروج از اتاق عمل خوب است، گفت: این روحانی بامداد امروز پس از اقامه نماز صبح در مسجد بقیة‌الله(عج) در خیابان برازنده مورد ترور نافرجام از فاصله دور قرار گرفت و تیری به پهلوی وی اصابت کرد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: به لحاظ امنیتی، اعلام اینکه وی در کدام بیمارستان بستری است، وجود ندارد، عامل ترور متواری بوده و هنوز دستگیر نشده، با این همه، به ارگان‌های حیاتی حجت‌الاسلام اخوان آسیبی وارد نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خصومتی با این روحانی وجود داشته است یا خیر، گفت: وی از روحانیون بسیار کم‌حاشیه و محجوب اصفهان بود و حتی نمی‌توان گفت در منبر چیزی گفته که حساسیت فرد یا گروهی را برانگیخته باشد.

حجت‌الاسلام ناجی تأکید کرد: خانواده این روحانی از جو رسانه‌ای ایجاد شده خشنود نیستند و در حال حاضر نیز اطلاعات بیشتری از این حادثه موجود نیست، منتظریم تا حال عمومی این روحانی اندکی بهتر شود تا از خود او ابعاد بیشتر مسئله را جویا شویم.

یادآور می‌شود، بامداد امروز، ۱۱ تیرماه یک موتورسوار از فاصله دور با اسلحه‌ به سمت حجت‌الاسلام سیدمحسن اخوان، امام جماعت مسجد بقیة‌الله(عج) در خیابان برازنده اصفهان شلیک کرد و سپس متواری شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha