هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در اراک برگزار شد
کد خبر: 4097233
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در اراک برگزار شد

دبیر هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان مرکزی با اشاره به برگزاری این جشنواره در مسجد سیدهای اراک، گفت: سه نفر از قاریان شرکت‌کننده با مجموع آرای مردمی و داوران به مرحله بعد راه یافتند.

جشنواره تلاوت های مجلسی

مجید جدیدی، دبیر هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری مرحله انتخابی قاریان برتر استان مرکزی گرامیداشت شهدای صنعت هسته‌ای خبر داد و افزود: این جشنواره قرآنی در مسجدسیدهای اراک برگزار شد.

جدیدی با بیان اینکه قاریان خوش‌خوان استان در این جشنواره قرآنی شرکت داشتند، ادامه داد: آقایان سوارآبادی، صابری‌نسب، جیریایی و فرخی داوری این جشنواره را برعهده داشتند که در نهایت آقایان محسن احمدلو، محمدرضا عسگری و رضا خادمی به عنوان قاریان برتر استان به مرحله بعد راه یافتند.

وی آراء مردمی را یکی از امتیازات جشنواره تلاوت‌های مردمی دانست و اضافه کرد: مجموع آراء مردمی و داوران نتیجه اصلی را مشخص می‌کند. برگزیدگان این مرحله در مرحله بعد فایل‌های صوتی را به تهران ارسال کرده و در صورت کسب امتیاز در مرحله کشوری که به صورت حضوری برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

جدیدی در پایان با اشاره به اینکه استقبال مردم از برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی مطلوب است و می‌تواند نویدبخش رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی باشد، ادامه داد: در پایان این جشنواره به 60 نفر از عموم شهروندان به قید قرعه هدایای نقدی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha