الگوسازی در حوزه بانوان ضعیف است
کد خبر: 4103389
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

الگوسازی در حوزه بانوان ضعیف است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: در حوزه بانوان باید به سه موضوع اصلی توجه شود و آن، ارائه الگوهای بهترین مادر، بهترین دختر و بهترین همسر است که متأسفانه در ارائه این الگوها به جامعه، ضعیف عمل کرده‌ایم.

نشست بانوان فعال فرهنگی با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهانبه گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی، مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان، امروز، ۸ آذرماه در نشست جمعی از بانوان فعال فرهنگی، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، بر ضرورت گفتمان‌سازی برای نسل جوان تأکید و اظهار کرد: دشمنان با همه ظرفیت‌های خود و با تدارک جنگ شناختی علیه انقلاب اسلامی، درصدد تحریف واقعیت‌های جمهوری اسلامی هستند. بنابراین، جهاد تبیین در عرصه‌ کنونی، باید اولویت اصلی همه فعالان و دغدغه‌مندان ایرانی و انقلابی باشد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با نگاه تحولی، استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و فارغ از توجه به ظواهر مذهبی یا غیرمذهبی افراد، برای روشن ساختن مسیر حرکت انقلاب تلاش می‌کند و تقویت فضاهای گفتمانی را وظیفه خود می‌داند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه، به طرح‌های جدید سازمان تبلیغات اسلامی به‌ویژه در حوزه امور بانوان اشاره کرد و گفت: طرح‌های جدیدی همچون طرح رفیقانه، مهرواره با نور و امثال آن را به فال نیک می‌گیریم؛ باید به سراغ آن جوانان و نوجوانانی برویم که تاکنون از آنان سراغی نگرفته‌ایم، ولی قلبشان برای ایران و انقلاب می‌تپد.

وی تصریح کرد: در حوزه بانوان باید به سه موضوع اصلی توجه شود و آن، ارائه الگوهای بهترین مادر، بهترین دختر و بهترین همسر است که متأسفانه در ارائه این الگوها به جامعه، ضعیف عمل کرده‌ایم؛ باید برای تحکیم هویت بانوی ایرانی در سه محور بهترین مادر، بهترین دختر و بهترین همسر الگوسازی کنیم و به حمدلله در استان اصفهان با همراهی جمعی از دانشجویان جوان انقلابی در حال تدوین و عملیاتی کردن این طرح هستیم.

فوقی اضافه کرد: وقتی تجمعات دخترانه را که ایمان، باور و هویت دارند، تکریم نکنیم، دشمن در فضای مجازی الگوهای جدید به دختران ما معرفی می‌کند و فضای الگوپذیری آنان را تغییر می‌دهد. لذا، نه فقط برای قشر مذهبی، بلکه برای همه اقشار بانوان باید لشکری از فرشتگان فراهم کنیم تا این فضا را برای دختران ترسیم کنند.

وی برگزاری نشست‌های مباحثه‌ای با کسانی که راه پیروی از تمدن پوشالی غرب را رفته و پوچی آن را درک کرده‌اند و همچنین، گفت‌وگو با الگوهای شاخص زن در داخل و خارج از کشور را فتح‌الفتوح ایجاد روزنه‌های فکری برای نسل جوان و نوجوان برشمرد و گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان این موضوع را به‌عنوان طرح مقدماتی در دستور کار قرار داده و به زودی آن را کلید خواهد زد.

انتهای پیام
captcha