ساماندهی 1500 گروه جهادی 29 هزار نفره در استان مرکزی
کد خبر: 4159811
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

ساماندهی 1500 گروه جهادی 29 هزار نفره در استان مرکزی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه جهاد تبیین باعث افزایش امیدآفرینی می‌شود، از ساماندهی 1500 گروه جهادی 29هزار نفره جهت آب‌رسانی به 49 روستا خبر داد.

سرهنگ محمد گودرزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ محمد گودرزی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان، سه‌شنبه، 10 مرداد، در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران «فاطمی 3» در خنداب، ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) گفت: واقعه کربلا حقیقتی با دو بازه زمانی از ابتدا تا شهادت و جهاد تبیین است که هریک از این دو مهم بسیار قابل توجه و بااهمیت است.

وی با بیان اینکه تبیین واقعه کربلا در گام اول از سوی حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) آغاز شد و این امر تا امروز ادامه دارد، افزود: اگر جهاد تبیین توسط ائمه معصومین(ع) اتفاق نمی‌افتاد شاید امروز اسلامی هم وجود نداشت. همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» و اکنون به برکت قیام عاشورا مسلمانان در حال افزایش و اسلام در حال توسعه است.

گودرزی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری به همه ما حکم جهاد داده است و جهاد تبیین مقدمه و زیرساخت سایر جهادهاست. جهاد تبیین انگیزه و امید را در یین مردم افزایش داده و سبب ناامیدی دشمن می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله تصریح کرد: بیشترین تمرکز دشمن در جنگ شناختی در ناامید کردن مردم است. آنان با ضعیف نشان دادن نقاط قوت و پررنگ کردن کمبودها قصد دارد تا به هدف خود که ناامید کردن مردم است برسد. ما با جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی عملکرد ها به مردم باید دشمنان را در این مسیر ناکام بگذاریم.

وی گفت: از جمله کارهای بزرگی که در قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) انجام گرفته است این است که دست پیمان‌کاران خارجی کوتاه، فرهنگ غربی برچیده و برای مردم شغل ایجاد شد و آورده و سود حاصل از آن به قرارگاه محرومیت‌زدایی تزریق می‌شود تا مشکلات مناطق محروم برطرف شود.

گودرزی اظهار کرد: در استان مرکزی ۱۵۰۰ گروه جهادی ۲۹ هزار نفره در راستای آب‌رسانی به 49 روستا سازماندهی شده‌اند. ۱۰۰ واحد مسکونی ساخته و ۳۷ میلیارد تومان برای تعمیرات مساجد و ... هزینه شده است. تهیه جهیزیه، کمک مؤمنانه، تهیه لوازم‌التحریر و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از اقداماتی است که در پروژه محرومیت‌زدایی تعریف شده است.

وی در پایان گفت: در هر عرصه‌ای که مردم حضور پیدا کردند در آن عرصه موفق بودیم. محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، دفاع مقدس و.. همه با حضور مردم بود که باعث موفقیت‌های بزرگ شد.

انتهای پیام
captcha