اسامی برگزیدگان بخش معارفی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی اعلام شد
کد خبر: 4169235
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

اسامی برگزیدگان بخش معارفی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی اعلام شد

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اسامی نفرات راه‌یافته به مرحله استانی بخش معارفی مسابقات قرآن اوقاف استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف مرکزی

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، ضمن اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی بخش معارفی مسابقات قرآن وقاف، بیان کرد: تمام افرادی‌که در رشته‌های تفسیر سوره مبارکه «عنکبوت» حدنصاب 75 و بالاتر و در رشته‌های معارفی صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه امتیاز 65 و بالاتر از مجموع 120 امتیاز را کسب کردند می‌توانند در مرحله استانی حضور داشته باشند.

دهقانی ادامه داد: مرحله استانی مسابقات معارفی مسابقات قران اوقاف پنج‌شنبه، 27 مهر ساعت 10 صبح تا 11 همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد. جزئیات بیشتر از طریق ارسال پیام کوتاه به شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین منابع مرحله استانی در درگاه ثبت‌نامی قابل دریافت است. رشته ترجمه سوره‌های «یس و الرحمن» مرحله استانی نداشت.

وی اسامی برگزیدگان در بخش بانوان را بدین شرح اعلام کرد: رشته معارف صحیفه سجادیه؛ کبری بارنامه از ساوه، سحر تفوایی از اراک، زهرا اسدی از تفرش و فاطمه زه‌چی از اراک. رشته معارف نهج‌البلاغه؛ ستاره عموزاده از ساوه، طاهره دارابی اراک، مریم حاج‌امینی از ساوه و قدسیه جوانمرد از اراک. رشته تفسیر شیعه؛ مریم سلیمانیان، مرضیه ساعدی، سمیه شعبانی، زهرا کریمی و زکیه داوودآبادی از اراک،  معصومه قنبری از آشتیان، آذر ربیعی از ارک، فاطمه محمدشریفی از دلیجان، فاطمه رسولی‌پور و معصومه دانش‌طلب از ارک، معصومه خلجی از شازند، زهرا رنجبر، مژگان شهیدی، محبوبه احوال‌پرس، پرستو انصاری و فاطمه عسگری از اراک، ساجده جوزقی و محدثه ذوالفقاری از ساوه.

دهقانی همچنین اسامی برگزیدگان در بخش آقایان را نیز بدین شرح اعلام کرد: رشته تفسیر شیعه؛ مسعود کرمی از شازند، ابوالفضل ورمزیاری از ارک، عباس احمدی از دلیجان، محمدرضا مزرعی‌فراهانی و حسین رجایی از اراک، مسعود معصومی از ساوه، حمیدرضا ترابی از خمین، رضا عربی از کمیجان و حسن شاه‌قلی از دلیجان. رشته معارف صحیفه سجادیه؛ علی چگنی. رشته معارف نهج‌البلاغه؛ رضا احسانی از اراک.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی در پایان گفت: در مجموع 37 نفر به مرحله استانی راه یافتند که از این تعداد 11 نفر آقا و 26 نفر خانم هستند.

انتهای پیام
captcha