معرفی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4170685
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
در جشن چلچراغ آیه‌ها صورت می‌گیرد:

معرفی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بسیج

برگزیدگان مرحله شهرستانی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در جشن چلچراغ آیه‌ها به صورت همزمان در سراسر کشور تجلیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا لیمویی رئیس دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا لیمویی، رئیس دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به در جریان بودن مرحله شهرستانی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج، گفت: این مرحله از مسابقات تا قبل از دهم مهرماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده است تا در روز دهم مهرماه و در آستانه سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) به صورت سراسری و در تمامی شهرستان‌های کشور جشن «چلچراغ آیه‌ها» با حضور شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن بسیج برگزار شود.

لیمویی تصریح کرد: در این جشن که در سراسر کشور برپا می‌شود، شاهد برگزاری اختتامیه مرحله شهرستانی سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن بسیج خواهیم بود.

رئیس دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در این مراسم برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بسیج معرفی و تجلیل خواهند شد. 

فرایند اجرایی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از اردیبهشت‌ماه امسال و با شروع ثبت نام این مسابقات شروع شد. زمان ثبت نام در این رویداد تا 15 مردادماه ادامه داشت و طی بازه زمانی حدوداً چهارماهه بیش از 700 هزار نفر در این مسابقات ثبت نام کردند. 

سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج امسال از مرحله مقدماتی تا نهایی در پنج مرحله «بین مساجد و پایگاه‌ها یا حوزه‌ای»، «شهرستانی یا ناحیه‌ای»، «استانی»، «ارزیابی کشوری یا نیمه‌نهایی» و مرحله «کشوری یا نهایی» برگزار می‌شود. بخش‌های فردی، خانوادگی و گروهی از جمله بخش‌های مسابقات قرآن بسیج است. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha