مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن بسیج در حال برگزاری است
کد خبر: 4187638
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
به صورت سراسری

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن بسیج در حال برگزاری است

مرحله نیمه‌نهایی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که از 20 آذرماه و به صورت ارتباط آنلاین هیئت داوران با شرکت‌کنندگان آغاز شده بود، تا 25 آذر ادامه خواهد یافت.

ادامه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن بسیج + فیلم

به گزارش ایکنا، مرحله نیمه‌نهایی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که با عنوان مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری این مسابقات شناخته می‌شود از دوشنبه بیستم آذرماه به صورت ارتباط آنلاین با راه‌یافتگان به این مرحله در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی و در دو گروه بانوان و آقایان آغاز شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین دوشنبه بیستم آذرماه شاهد برگزاری رقابت در رشته‌های، حفظ کل و 15 جزء در گروه سنی بالای ۱۶ سال و حفظ ۱۵ جزء زیر ۱۶ سال بودیم. در ادامه سه‌شنبه ۲۱ آذر مسابقات در رشته حفظ ۱۵ جزء و حفظ کل در مقطع سنی بالای ۱۶ سال ادامه یافت.

از صبح چهارشنبه 22 آذرماه نیز رقابت‌ها در رشته‌های حفظ ۱۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم در گروه سنی زیر 16 سال برگزار می‌شود. در این روز همچنین شاهد برگزاری رقابت در بخش خانوادگی خواهیم بود.

در ادامه پنجشنبه ۲۳ آذر مسابقات حفظ قرآن در مقطع زیر ۱۶ سال ادامه خواهد یافت. در این روز همچنین شاهد برگزاری رقابت در رشته حفظ و مفاهیم سوره مبارکه مُلک خواهیم بود. شنبه ۲۵ آذرماه نیز مسابقات حفظ و ترجمه 40 حکمت نهج‌البلاغه و حفظ و ترجمه دعای ۲۰ صحیفه سجادیه و ارائه پنج‌دقیقه‌ای مفاهیم سوره مبارکه ملک برگزار خواهد شد. 

در نهایت مرحله گروهی برگزار و داوری سایر رشته‌ها به صورت آفلاین انجام می‌شود. در این مرحله از مسابقات بیش از 1500 شرکت‌کننده حضور دارد و از بین آنها بین 350 تا 400 نفر به مرحله نهایی راه خواهد یافت.

مرحله نهایی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج اوایل بهمن‌ماه امسال و به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha