داوران مسابقات بین‌المللی قرآن مصر معرفی شدند
کد خبر: 4188763
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

داوران مسابقات بین‌المللی قرآن مصر معرفی شدند

وزیر اوقاف مصر، اسامی چهار داور سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم این کشور را که هفته بعد برگزار خواهد شد اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الفجر، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر با معرفی اسامی چهار داور سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اعلام کرد که این رقابت‌ها شنبه 23 دسامبر (2 دی‌ماه) سال 2023 در دارالقرآن مسجد بزرگ مصر و مرکز فرهنگی اسلامی این کشور برگزار می‌شود.

اسامی این داوران به شرح زیر است:

1- تقی‌الدین مصطفی عبدالباسط التمیمی از فلسطین، دارای دکترای زبان‌شناسی و فلسفه از دانشگاه علوم سودان و دانشیار دانشگاه فنی فلسطین، داور بین‌المللی در روایت‌های ده‌گانه، حفظ و پژوهش در این روایت‌ها.

2- توفیق ابراهیم احمد ضمره از اردن، دارای مدرک دکتری از دانشگاه اسلامی پاکستان، عضو هیئت‌داوران مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، داور بین‌المللی در روایت‌های ده‌گانه، حفظ و پژوهش در این روایت‌ها.

3 _ ابکار ولر مدو از چاد، دارای دکترای زبان عربی و معارف اسلامی از دانشگاه ام درمان سودان، عضو کمیته داوری در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و داور بین‌المللی در روایت‌های ده‌گانه، حفظ و پژوهش در این روایت‌ها.

4- شیخ احمد الصغیر امبی از سنگال، دبیر کل مؤسسه اسلامی داکار، بازرس آموزش عربی و داور بین‌المللی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم.

 سی‌امین دوره مسابقات بین المللی قرآن قاهره در حالی برگزار می‌شود که جوایز این دوره از مسابقات افزایش یافته است و برای نخستین بار این دوره از مسابقات در دارالقرآن مرکز فرهنگی مصر در مسجد بزرگ مصر برپا می‌شود که در پایتخت اداری جدید قاهره بنا شده است.

انتهای پیام
captcha