خانواده قرآنی مصر معرفی شد
کد خبر: 4189713
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

خانواده قرآنی مصر معرفی شد

سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مصر که روز گذشته، شنبه در قاهره آغاز شد، با معرفی خانواده برتر در بخش خانواده قرآنی روز نخست را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایکنا به نقل از المصراوی، فعالیت‌های دومین روز از سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مصر که روز گذشته، دوم دی  در دارالقرآن الکریم واقع در مرکز فرهنگی پایتخت اداری جدید قاهره آغاز شد، امروز شنبه دومین روز خود را پشت سر می‌گذارد.

دومین روز از  سی‌امی دوره این رقابت‌ها به ریاست شیخ محمد حشاد، رئیس اتحادیه قاریان مصر و برخی داوران بین‌المللی در حال برگزاری است.

در نخستین روز از این مسابقات برگزیدگان بخش ششم از این دوره مسابقات یعنی «خانواده قرآنی» معرفی شدند.  

در این بخش، خانواده محمد سعد عیسی با توجه به فعالیت‌های روز اول در بخش ششم، با کسب امتیاز (92.18)  جایزه‌ای به مبلغ  500 هزار پوند مصری را به خود اختصاص دادند. این خانواده شامل سه برادر سعد محمد سعد عیسی، سعید محمد سعد عیسی و عبدالعزیز محمد سعد عیسی  هستند.

همچنین خانواده محمود احمد محمود مخلص با امتیاز (89.21) در جایگاه دوم قرار گرفتند و جایزه‌ای به مبلغ 400 هزار پوند مصری را به خود اختصاص دادند. این خانواده شامل محمود احمد محمود مخلص، احمد محمود مخلص و میاده محمود احمد مخلص هستند.

خانواده عبدالحمید عبدالفتاح ابوزهره با امتیاز (88.63) مقام سوم را به خود اختصاص دادند و جایزه‌ای به مبلغ 300 هزار پوند مصری  را از آن خود کردند و در مقام چهارم نیز خانواده صبحی  جلال عبداللطیف با کسب امتیاز (85.48) قرار گرفته و جایزه 200 هزار پوندی را از آن خود کردند.

انتهای پیام
captcha