مسابقات بین‌المللی قرآن پورت سعید مصر بهمن‌ماه برگزار می‌شود
کد خبر: 4190769
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴

مسابقات بین‌المللی قرآن پورت سعید مصر بهمن‌ماه برگزار می‌شود

وزیر اوقاف مصر در سفر به پورت سعید از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ابتدای ماه فوریه (12 بهمن) به عنوان نخستین رویداد پربرکت قرآنی در سال جدید میلادی 2024 خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الاهرام، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر در سفر روز گذشته خود به پورت سعید، در سخنانی خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم و ابتهال پورت سعید که از ابتدای ماه فوریه (12 بهمن) در سال پیش روی میلادی برگزار می‌شود، نخستین رویداد پربرکت سال 2024 بود.

به گفته مسئولان پورت سعید، مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم و ابتهال پورت سعید با حمایت ویژه نخست‌وزیر مصر برگزار می‌شود و دوره جدید این مسابقات به نام مرحوم شیخ شحات محمد انور، قاری بزرگ مصر و از چهره‌های بزرگ تلاوت در این کشور و جهان اسلام است. این مسابقات تا روز 6 فوریه (18 بهمن) ماه با مشارکت متسابقانی از بیش از 60 کشور جهان برگزار خواهد شد.

محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر در دیدار با ائمه جماعت مساجد پورت سعید همچنین پیشنهاد کرد که در حاشیه مسابقات بین‌المللی و به عنوان بخشی از آن مسابقه‌ای نیز در سطح استان برگزار شود که ویژه مردم استان پورت سعید شود. به گفته وی این اقدام باعث ایجاد انگیزه در سایرین برای شرکت در مسابقات قرآنی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha