اعلام اهداف انجمن بین‌المللی جوایز قرآنی
کد خبر: 4198221
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

اعلام اهداف انجمن بین‌المللی جوایز قرآنی

انجمن بین‌المللی جوایز قرآنی در هفتمین جلسه خود در پورت سعید، اهداف این انجمن را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از البوابه نیوزف، انجمن بین‌المللی جوایز قرآنی هفتمین جلسه خود را در شهر پورت سعید مصر و همزمان با فعالیت مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم در این شهر برگزار کرد.

در این جلسه درباره اقدامات و هماهنگی بین کشورهای جهان در راستای خدمت به قرآن کریم بحث و تبادل نظر شد.

این نشست با حضور محمد الشریف، رئیس انجمن بین‌المللی جوایز قرآنی، صادق علی، دبیرکل انجمن بین‌المللی مسابقات و جوایز قرآنی، عبدالجلیل المهدی، معاون دبیرکل انجمن، عبدالباری عبدالرحمن، رئیس مسابقات بین‌المللی کنیا و گزارشگر انجمن و عادل مصیلحی، رئیس مسابقات جایزه بین‌المللی حفظ قرآن کریم پورت سعید، نورالدین قاسم، رئیس جایزه مسابقات بین‌المللی اتیوپی، علی الزین، رئیس جایزه بین‌المللی خارطوم، شیخ عبدالمنان القسوری، نماینده جایزه بین‌المللی تانزانیا، خالد المالود، رئیس مسابقات بین‌المللی سید جنید در پادشاهی بحرین و مهمان افتخاری، عبدالله خلف، دبیر کل آکادمی قرآن کریم در شارجه برگزار شد.

عادل مصیلحی، مدیر مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم پورت سعید در سخنانی با تشکر از رؤسای مسابقات و جوایز بین‌المللی برای پاسخ به دعوت و برگزاری این نشست در مصر، تأکید کرد که مسابقات پورت سعید از حمایت بی سابقه سرلشکر عادل الغضبان، استاندار پورت سعید برخوردار بوده است و باعث شده تا این مسابقات به یکی از مهم‌ترین مسابقات قرآنی در جهان تبدیل شود. به ویژه اینکه تحت حمایت مصطفی مدبولی، نخست وزیر مصر برگزار می‌شود.

مدیر مسابقات پورت سعید با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی پورت سعید شاهد حضور نمایندگانی از مسابقات بین‌المللی بوده و مصر همواره چراغ راه اسلام و مهد تمدن‌ها و کشور قرآن کریم بوده است، تأکید کرد: هدف این انجمن، خدمت به کتاب خداوند متعال است.

محمد الشریف، رئیس انجمن بین‌المللی جوایز قرآنی نیز از نقش سرلشکر عادل الغضبان، استاندار پورت سعید در سازماندهی موفقیت‌آمیز مسابقات قرآن پورت سعید قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه این نشست در چارچوب اعلام انجمن و اهداف آن در خدمت به کتاب خدا برگزار می‌شود، تأکید کرد که یکی از بزرگ‌ترین کارها خدمت به دین و قرآن و تحقق اهداف کشورها و دولت‌ها در انسان‌سازی و گسترش فضیلت است.

انتهای پیام
captcha