محافل انس با قرآن در دهاقان برگزار می‌شود
کد خبر: 3779881
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
همزمان با دهه فجر؛

محافل انس با قرآن در دهاقان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مکتب القرآن الکریم دهاقان از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مطرح بین‌المللی، همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

محافل انس با قرآن در دهاقان برگزار می‌شود

سیدامیر حجازی در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، از برگزاری محافل قرآنی و کرسی تلاوت در دهه فجر فاطمی ویژه دهاقانی‌ها خبر داد و اظهار کرد: به منظور گسترش فرهنگ قرآنی و اشاعه تلاوت قرآن در سطح جامعه، همزمان با دهه فجر، محافل انس با قرآن کریم در شهرستان دهاقان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این محافل با حضور سید جواد فروغی، استاد شهریار پرهیزگار و جمعی از قاریان بین‌المللی و اجرای گروه‌های تواشیح، همزمان با دهه فجر در دهاقان برگزار می‌شود.

مدیر مکتب القرآن الکریم دهاقان تصریح کرد: محافل انس با قرآن موجب تقویت ارتباط و دوستی بیشتر انسان با این کتاب آسمانی شده و زمینه درک مفاهیم و عمل به دستورات قرآن در جامعه بیش از پیش فراهم می‌شود. 
حجازی با تأکید بر اینکه همه ما مدیون زحمات امام و شهدای عزیزی هستیم که برای پیروزی انقلاب اسلامی و احیای اسلام ناب محمدی(ص) خالصانه مجاهدت کردند، افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، فراهم شدن زمینه‌ای مناسب برای انجام فعالیت‌های دینی و فرهنگی است که برای نمونه می‌توان به تکریم و تجلیل از فعالان قرآنی اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha