مددجویان کمیته امداد اصفهان برای مقابه با کرونا به میدان آمدند
کد خبر: 3884450
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

مددجویان کمیته امداد اصفهان برای مقابه با کرونا به میدان آمدند

گروهی از مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان به شکل داوطلبانه و با تغییر در برنامه کاری خود در حال تولید ماسک، گان و لباس یکبار مصرف هستند.

مددجویان کمیته امداد اصفهان برای مقابه با کرونا به میدان آمدند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا کیانی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه مشاغل متنوعی با برنامه‌های این نهاد و همت مددجویان ایجاد شده است، اظهار کرد: طرح‌های اشتغالی که با پرداخت تسهیلات کمیته امداد استان حمایت شده‌اند طیف گسترده‌ای از مشاغل تولیدی، کشاورزی، دامداری، صنعتی و خدماتی را در بر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تعدادی از طرح‌های اشتغال موفق مددجویان اصفهانی از سال‌های گذشته مربوط به تولید اقلام بهداشتی و بیمارستانی است، گفت: در شرایط کنونی و با توجه به نیاز بالایی که نظام سلامت کشور به البسه بهداشتی کادر درمانی بیمارستان‌ها برای حفاظت در برابر ویروس کرونا دارد، این مددجویان به شکل داوطلبانه با تغییر در برنامه کاری خود در حال تولید ماسک، گان، لباس یکبار مصرف و سایر اقلام مورد نیاز هستند.

کیانی این طرح‌ها را از جمله موفق‌ترین کسب و کارهای مددجویی استان در سال‌های اخیر بر شمرد و گفت: هم اکنون بیش از ۳۰ نفر به شکل مستقیم و غیر مستقیم در این تولیدی‌ها مشغول به کار شده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان خاطر نشان کرد: تعدادی از مددجویانی که طرح های اشتغال در زمینه تریکو دوزی دایر کرده بودند نیز در این شرایط با احساس مسئولیت به کمک نظام سلامت جامعه شتافته‌اند و در حال تولید ماسک بهداشتی هستند.

کیانی با بیان اینکه ارائه کمک به نیازمندان برای توانمندی و خودکفایی بزرگ‌ترین خدمتی است که می توان به یک جامعه ارائه کرد، گفت: افزایش تولید و رونق کسب و کارها، قدرت یک جامعه برای مواجهه با حوادث غیر مترقبه را افزایش می‌دهد و همان‌گونه که شاهدیم طرح‌هایی که با حمایت این نهاد پا گرفته‌اند در این روزهای سخت با کمک به تولید اقلام بهداشتی، یاری رسان جامعه‌ای شده‌اند که روزی از منابع عمومی آن تسهیلات اشتغال دریافت کرده بودند.

انتهای پیام
captcha