جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت دردوران کرونا برگزار می‌شود
کد خبر: 3915952
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت دردوران کرونا برگزار می‌شود

جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا با همکاری دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج فرهنگیان ویژه فرهنگیان، دانشگاهیان و دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

جشنواره ایده پردازی تعلیم وتربیت دردوران کرونا برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا با همکاری دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج فرهنگیان ویژه فرهنگیان، دانشگاهیان و دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

یادگیری مؤثر در 4 موضوع، زیرساخت در 4 موضوع، الگوی تربیتی مؤثر نظام آموزشی در 4 موضوع، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا در 6 موضوع، سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح از  محورهای جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا است. 

ایده‌هایی در قالب نماهنگ، انیمیشن، موشن گرافیک، نقاشی، کاریکاتور، پیشنهاد و... در این جشنواره پذیرفته و مورد داوری قرار می‌گیرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، توضیحات تکمیلی و همچنین ارسال آثار به جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا به سامانه www.sci-cbo.ir مراجعه نمایید.

شایان ذکر است مهلت ارسال آثار تا 5 شهریور 1399 است و به نفرات اول تا سوم هر یک از بیست موضوع، جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر و به ایده‌های پذیرفته شده گواهی معتبر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha