معرفی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی چین
کد خبر: 3955536
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

معرفی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی چین

رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان از تولید و انتشار 10 فیلم و کلیپ کوتاه در معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان به زبان چینی به‌مناسبت سال نوی چینی خبر داد.

معرفی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی چین

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، علیرضا مساح، امروز چهارم اسفندماه، اظهار کرد: این کلیپ‌ها به‌همت اداره گردشگری وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تهیه شده و درصدد است اصفهان را بیش از پیش معرفی کند.

وی افزود: کلیپ‌های منتشر شده در دو شبکه اجتماعی وی چت و ویبو در کشور چین، به معرفی جاذبه‌های گردشگری مهم شهر اصفهان همچون میدان نقش جهان، باغ پرندگان، مسجد امام، عمارت عالی قاپو، برخی از خانه‌های تاریخی اصفهان، حمام علی‌قلی‌آقا و کلیسای وانک می‌پردازد.

رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان با اعلام اینکه کلیپ‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان با روایت و زیرنویس چینی در حال انتشار است، تصریح کرد: با توجه به تنوع گویش و فرهنگ در زبان چینی، سعی شده است تا با روایت و زیرنویس چینی، ترجمه‌ای قابل استفاده برای چینی‌ها تهیه و منتشر شود.

مساح ادامه داد: ابتدا در نظر داشتیم که این کلیپ‌ها به‌صورت رسمی به معرفی جاذبه‌های مهم گردشگری شهر اصفهان بپردازد، ولی با توجه به جذابیت رازآلودی در فرهنگ و سلیقه چینی‌ها، این کلیپ‌ها با اهمیت به موضوع، رمزآلودی تولید شد.

وی خاطرنشان کرد: ایرانیان مقیم کشور چین و نمایندگی رسمی ایران در این کشور، در تهیه و انتشار کلیپ و فیلم‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان با اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان همکاری کردند.

انتهای پیام
captcha