اعزام فردی، گروهی و تخصصی مبلغان در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 4125602
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان انجام می‌شود

اعزام فردی، گروهی و تخصصی مبلغان در ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اعزام مبلغان آموزش دیده به‌صورت فردی، گروهی و تخصصی در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور خبر داد.

ماه مبارک رمضان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام اظهار کرد: ظرفیت تبلیغی که در ماه مبارک رمضان وجود دارد، فرصت بی‌نظیری است که در دیگر ماه‌های سال وجود ندارد و باید مغتنم شمرده شود.

وی افزود: با آموزش‌های متنوع و گسترده‌ای که طی سال برای مبلغان ارائه می‌شود، اعزام به شکل فردی، گروهی و تخصصی ویژه آقایان و بانوان مبلغ به سراسر کشور خواهد بود و چون اثربخشی اعزام‌های گروهی بیشتر است، این نوع از اعزام مورد حمایت ویژه این معاونت قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در کنار اعزام‌های فردی و گروهی، از مبلغانی که در زمینه مشاوره خانواده، تربیت کودک و نوجوان، قرآن، فرق و مذاهب و... متخصص هستند، در اعزام ماه مبارک رمضان استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارائه مطالب مبلغان در ماه مبارک رمضان با رویکرد جهاد تبیین خواهد بود، تصریح کرد: امتداد تبلیغ، از سیاست‌های اصلی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به حساب می‌آید و مبلغ باید بعد از اتمام حضور در محل تبلیغی خود در ایام ماه مبارک رمضان، مسیر تبلیغی خود را متناسب با شرایط آن مکان به‌صورت غیرحضوری ادامه دهد.

اهتمام در پایان بیان کرد: مبلغان علاقه‌مند به اعزام در ماه مبارک رمضان می‌توانند آیین‌نامه مربوطه را از نشانی اینترنتی dte.bz/9922 دریافت و از طریق سامانه سمتا به نشانی t.balagh.ir تا 22 اسفندماه سال جاری ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha