توسعه کشور در گرو حضور پرشور مردم در انتخابات است
کد خبر: 3978342
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

توسعه کشور در گرو حضور پرشور مردم در انتخابات است

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: توسعه و آبادانی کشور در گرو حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر، امروز، 28 خرداد با انداختن رأی خود در صندوق سیار مستقر در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  در کنار آب‌های نیلگون دریای خلیج فارس گفت: توسعه و آبادانی کشور در گرو حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است و حضور باشکوه و پرشور مردم در این عرصه بعنوان یک سرمایه گذاری و پشتوانه نظام به شمار می‌رود.

گراوند اظهار کرد: امروز جشن انقلاب و ملی ایرانیان به شمار می‌رود و انتظار می‌رود مردم با حضور به موقع و رای به نامزد مورد نظر خود در ریاست جمهوری و شوراها در سرنوشت سیاسی خود مشارکت کنند.

استاندار بوشهر بزرگترین ثمره انقلاب را جمهوری اسلامی دانست و افزود: هرچه رأی مردم بیشتر باشد رئیس‌جمهور آینده با سرمایه و پشتوانه بزرگتری می‌تواند کشور را از شرایط پیش رو گذر دهد.

گراوند امروز را روز مهم و سرنوشت‌ساز برشمرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی یعنی همین امروز که همه ما دور هم جمع شده‌ایم تا برای آینده و تعیین هیات حاکمه جدید کشورمان تصمیم گیری کنیم و از خداوند می خواهیم مردم به هر کسی اعتماد کردند بتواند در پیشرفت امور کشور موفق باشد.

وی اضافه کرد: همه شعبه‌های رأی‌گیری در استان کار خود را همزمان با سراسر کشور با حضور هیئت‌های بازرسی، نظارت، اجرایی، نیروهای امنیتی و نمایندگان کاندیداها در شعب آغاز کردند. انتظار می‌رود مردم در این جشن بزرگ ملی حضور پرشوری داشته باشند و دولت آینده با پشتوانه مردمی و با اقتدار بیشتر بتواند کشور را از شرایط پیش رو عبور دهد.

استاندار بوشهر تأکید کرد: مردم این استان مرزدارانی علاقمند به نظام و انقلاب هستند و در طول تاریخ انقلاب میانگین مشارکت آنها همیشه نسبت به کشور بالاتر بوده است برهمین اساس امروز نیز انتظار می‌رود همگی در ساعت‌های اولیه رأی‌گیری در صحنه حاضر شوند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha