پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌های سیاسی
کد خبر: 3978790
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد:

پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌های سیاسی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اعلام نتیجه انتخابات، گفت: ما امروز در ایران اسلامی شکست خورده نداریم و باید همه رقابت‌ها به پایان برسد و تبدیل به رفاقت شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در جشن پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که شامگاه 29 خرداد در میدان تشریفات شهر بوشهر برگزار شد، گفت: شکست خوردگان انتخابات استکبار جهانی، رژیم اشغالگر قدس و منافقان کوردل به‌عنوان اصلی‌ترین دشمنان این نظام هستند.

جمالی در ادامه افزود: کسانی ۴۰ سال است که خواب شکست مردم ایران اسلامی را می‌بینند این درحالی است که روز به روز این شکست‌ها بر پرونده آنها افزوده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر این روز را روز پیروزی و موفقیت مسلمان برشمرد و بیان کرد: امروز روز پیروزی است اما نه پیروزی یک جناح و یک رقیب بر جناح و رقیب دیگر بلکه روز موفقیت ملت مسلمان ایران است.

وی در ادامه تصریح کرد: این پیروزی بزرگ به کوری چشم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مربوط به یکایک این ملت است و آن را گرامی می‌داریم.

جمالی این پیروزی را پایانی بر رقابت‌ها و آغازی برای رفاقت‌ها دانست و تصریح کرد: ما امروز در ایران اسلامی شکست خورده نداریم و باید همه رقابت‌ها به پایان برسد و تبدیل به رفاقت شود چون راه جدیدی در مقابل این ملت قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: امروز با وجود همه اختلاف سلیقه‌ها مسیر همدلی، یکدلی و کنار هم بودن برای خدمت به مردم تاریخ ساز ایران فراهم است.

وی تاکید کرد: در این شرایط و با توجه به هموارتر شدن مسیر، همه باید برای خدمت به مردم در کنار هم قرار گیرند.

جمالی افزود: حضور ما در این عرصه تنها برای رضای خدا، خدمت به رهبرمعظم انقلاب و خدمت به مردم ایران است و امید می‌رود تشکیل این دولت انقلابی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha