انتخابات ۲۸ خرداد؛ پیروزی برای ملت ایران
کد خبر: 3978587
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد:

انتخابات ۲۸ خرداد؛ پیروزی برای ملت ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به ابعاد و زوایای مختلف و حساس این انتخابات، گفت: انتخابات این دوره، از جهات مختلف یک پیروزی کم‎‌نظیر برای ملت ایران به حساب می‎‌آید.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر  امروز، 29 خرداد ضمن تجلیل از لبیک‌گویی آحاد مختلف جامعه‌ اسلامی به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای حضور فعالانه در پای صندوق‌های رأی، به تشریح ابعاد و زوایای مختلف و حساس این انتخابات پرداخت و گفت: انتخابات این دوره، از جهات مختلف یک پیروزی کم‎‌نظیر برای ملت ایران به حساب می‎‌آید.

طاهری با اشاره به تلاش‌ رسانه‌های معاند برای منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات، بیان کرد: در این انتخابات رسانه‌های معاند خارجی و دنباله‌های کثیف داخلی‌شان، تمام توان و تلاش خود را صرف کردند، بلکه مردم را از شرکت در این انتخابات منصرف کنند؛ با این هدف که بتوانند نتیجه بگیرند که نظام اسلامی مقبولیت مردمی خود را از دست داده و دیگر مشروعیت حاکمیت بر مردم را ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: علی‌رغم حرکت‌های موذیانه دشمنان و معاندان، نفس حق پیرو مقتدای این ملت، رهبر حکیم انقلاب و ولایتمداری مردم بصیر این مرز و بوم، بار دیگر ثابت کرد که دشمنان، هرگز مردم ما را نشناخته‌اند و خون شهدا هنوز در رگ مردم این سرزمین می‌جوشد.

وی دومین بعد اهمیت این انتخابات را اقتصادی بیان کرد و افزود: چند سال گذشته را شاید بتوان سخت‌ترین دوران کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از حیث معیشتی دانست. ناکارآمدی مدیریتی مسئولان، در کنار فشارهای تحریمی بیگانگان و عوارض شیوع بیماری منحوس کرونا، سه ضلع مثلثی را تشکیل داد که معیشت مردم را در تنگنایی بی‌سابقه قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: در این شرایط دشوار و انتظارات به حق مردم برای اقدام و تدبیر دولت، کمترین واکنش قانع کننده‌ای از سوی مدیران مدعی و البته سست و کم‌عمل دولتی دیده نمی‌شد و طبیعی است که مردم گلایه‎مند باشد و بخواهند این گله‌مندی را در رفتار خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: تبلیغات گسترده دشمنان برای سوق دادن این دلخوری و گلایه‌مندی به سمت تحریم انتخابات، فتنه‌ای خبیثانه بود که با هدف ضربه زدن به اصل نظام، تدارک دیده شد، اما تیزبینی و هوشمندی مردم ایران و تعلق و دلدادگی این ملت بصیر به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی، موجب شد که بتوانند بین آن مطالبات به‌حق و رفتار انتخاباتی خود تفکیک قائل شوند و به همه ناظرین بین‌المللی نشان دهند که بزرگواری و بلندنظری ایرانیان در جهان بی‌نظیر است و این ملت، لایق پرچمداری جریان حق در عالم هستند.

طاهری در تشریح بعد سیاسی این پدیده باعظمت به‌عنوان جهت سوم انتخابات، گفت: بی‌اخلاقی و اتهام‌زنی‌های پی در پی برخی داوطلبان ریاست جمهوری در مناظره‌ها و فضای مجازی، به‌صورت طبیعی باعث انزجار بخشی از جامعه که از اصول سیاست ماکیاولی رویگردانند  خواهد شد و طبیعی است که این طیف، با دیدن این صحنه‎ها، عطای رأی دادن را به لقای آن ببخشند و از اصل انتخابات روی‌ برگردانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: علی‌رغم دست یازیدن طیفی که تنها راه کسب قدرت را بی‌اخلاقی و اتهام‌زنی به رقیب می‌دانستند، مردم هوشیارانه و عاقلانه، خالی بودن دست آنها از کارنامه عملکرد موفق و برنامه مدون برای ریاست جمهوری را دریافتند و نشان دادند روش‌های اغواگرانه رسانه‎ای، تأثیری در بینش و عمق نگاه آنها ندارد و دست استادان نام‎‌آشنای جنگ روانی، پیش مردم فهیم ما رو شده و دوران فریب و غلبه سیاسی از طریق غیرواقع‌نمایی و قلب واقعیت‌ها در این سامان به سر آمده است.

طاهری در خاتمه‌ سخنان خود بیان کرد: این پیروزی بزرگ، به مراتب بزرگ‌تر از نتیجه یک دوره انتخابات است؛ پیروزی گذر از دوران مهجوریت سیاسی و دست‌یابی به بلوغی بی‌نظیر در عرصه اجتماعی است. پیروزی غرورآفرین ملت بزرگ ایران از این حیث، بشارت دهنده پیروزی‌های بزرگ‍‌تر در گام دوم انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج) است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha