حضور حماسی مردم نشان از ولایتمداری، بصیرت و هوشمندی است
کد خبر: 3978783
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

حضور حماسی مردم نشان از ولایتمداری، بصیرت و هوشمندی است

آیت‌الله صفایی بوشهری با صدور پیامی ضمن تبریک انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور گفت: بی‌تردید این حضور حماسی مردم ایران نشان از ولایتمداری، بصیرت و هوشمندی مردم ایران دارد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با صدور پیامی انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور سیزدهم را به وی تبریک گفت، در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی «دام ظله العالی»
رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

با سلام، دعای خیر و عرض ادب
بدینوسیله انتخاب شایسته حضرتعالی به مقام منیع ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می نمایم و امیدوارم همواره در ظل عنایات ذات اقدس باری تعالی و الطاف ویژه حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له فداه مستدام باشید و در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» و در عرصه پیشرفت، عدالت و رفع گرفتاری‌های گوناگون مردم عزیز ایران موفق و مؤید باشید.
بی تردید این حضور حماسی مردم ایران و رأی بالای حضرتعالی نشان از شایستگی‌های آن جناب و همچنین ولایتمداری، بصیرت و هوشمندی مردم عزیز ایران دارد.
صمیمانه این موفقیت و مسئولیت گران را به حضرتعالی تبریک عرض می‌کنم و توفیقات عالیه الهی را برای آن جناب از خداوند متعال خواستارم.»

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha