تعطیلی کتابفروشی شهر کتاب اردیبهشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
کد خبر: 4089739
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

تعطیلی کتابفروشی شهر کتاب اردیبهشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

کتابفروشی «شهر کتاب اردیبهشت» دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به‌دلیل توقف همکاری این دانشگاه با مجموعه شهر کتاب، تعطیل شد.

شهر کتاب اردیبهشت

به گزارش ایکنا، کتابفروشی «شهر کتاب اردیبهشت» دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که با درخواست و مساعدت مدیران این دانشگاه، در فضایی به متراژ 120 مترمربع با حدود پنج هزار عنوان کتاب در دی‌ماه 1398 و در طبقه دوم معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح شده بود، بعد از سه سال تعطیل شد.

این کتابفروشی، چهارمین شعبه شهر کتاب اردیبهشت، پس از شعبه‌های رشت و کاشان بود و پس از آن، شعبه‌های جهاددانشگاهی و تهران این کتابفروشی نیز افتتاح شد.

سروش صحت، مجری برنامه «کتاب‌باز» در آیین افتتاح این کتابفروشی گفته بود: در ابتدا، فوق دیپلم رادیولوژی و سال بعد، شیمی کرمان قبول شدم و هیچ وقت به آرزوی قبولی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نوشتن رمان نرسیدم، ولی امروز با افتتاح شعبه شهر کتاب اردیبهشت در دانشگاه علوم پزشکی، انگار همزمان به هر دو آرزو رسیدم و خوشحالم که این کتابفروشی در دانشگاه افتتاح شده است.

برگزاری رویدادهای ادبی، جلسات رونمایی و نقد کتاب، دیدار با اهالی قلم و تخفیف‌های ویژه دانشجویی، از مزیت‌های این کتاب‌فروشی بود، ولی به‌دلیل توقف همکاری دانشگاه علوم پزشکی که مکان این کتابفروشی را در اختیار مجموعه شهر کتاب اردیبهشت قرار داده بود، به تعطیلی کشیده شد.

منبع: ایبنا

انتهای پیام
captcha