معرفی اسلام به‌عنوان بزرگ‌ترین منادی صلح از برکات نامه رهبری است
کد خبر: 2765500
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
آیت‌الله ممدوحی:

معرفی اسلام به‌عنوان بزرگ‌ترین منادی صلح از برکات نامه رهبری است

گروه سیاسی: عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه صدای اسلام چشم‌گیر و آثارش فراوان است، اظهار کرد: مهم‌ترین اثر نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب این است که نشان می‌دهد اسلام بزرگ‌ترین منادی صلح و هدایت است.

آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای‌ شمالی اظهار کرد: این نامه ملهم از نامه امام خمینی(ره) به گورباچف بود.
وی با بیان اینکه نامه رهبر معظم انقلاب نیز مانند نامه امام(ره) مؤثر و در تاریخ ماندگار خواهد شد، گفت: این نامه از عظمت اسلام و جمهوری اسلامی حکایت دارد و نشان می‌دهد امروز در برابر تمام فسادهایی که از سوی مفسدان عالم صورت می‌گیرد، ندای صلاح و اصلاح از کشور ما برپا می‌شود.
آیت‌الله ممدوحی با تأکید بر اینکه صدای اسلام چشم‌گیر و آثارش فراوان است، افزود: مهم‌ترین اثر نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب این است که نشان می‌دهد علی‌رغم تبلیغات سوئی که در دنیا صورت می‌گیرد، بزرگ‌ترین منادی صلح و هدایت دین مبین اسلام است.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رسانه‌ها باید به سرعت این نامه را پردازش کنند و نگذارند کهنه شود؛ با استفاده از مقالات و عبارات زیبا علی‌الدوام به آن دامن بزنند و به ترویج آن بپردازند.

captcha